2016/06/13

#W Trendy na lato 2016

 

  Cześć! Przeszukując najgłębsze czeluści internetu, setki katalogów i gazet modowych oraz zwiedzając wszystkie sklepy z ubraniami w galerii zrobiłam zestawienie tego, co jest (i najwidoczniej będzie) modne tego lata. Jeśli nie zrobiliście jeszcze letnich zakupów i porządków w szafie, to zapraszam Was do przeczytania tego posta i zainspirowania się aktualnymi trendami :)




1. NASZYWKI
      Były modne już wcześniej, ale teraz zaczyna się ich kariera na szeroką skalę. Ubrania z naszywkami są aktualnie z przypiętą metką "MUST HAVE", ponadto jest to dobry sposób na ukrycie niechcianych dziur i plam ;) . Naszywki są na wszystkim: od spodenek przez bluzy i buty po torebki i T-shirty. Oto kilka propozycji:




2. POMPONY I POMPONIKI
     To chyba mój ulubiony trend, te pompony są prześliczne, co najlepsze, możecie kupić w pasmanterii pomponiki i doszyć je do jakichkolwiek starych ubrań, żeby nadać im nowego życia! Najczęściej można je spotkać na spodenkach lub kombinezonach





3. KOSZULKI Z "LUSTRZANYM NADRUKIEM"
  Nie mogłam znaleźć na nie innej nazwy, ale mowa tu o nadrukach na koszulkach, które są umieszczone po obu stronach. Znane były już wcześniej na amerykańskim tumblr, w gazetach i mediach. Mi osobiście całkiem się to podoba.




4. BLUZKI Z ODKRYTYMI RAMIONAMI - "PIRATKI"
    Te bluzki są aktualnie bardzo popularne, odkryte ramiona nadają się idealnie na lato. Dzięki falbankom nie trzeba używać innych ozdób, a taka "piratka"daje bardzo fajny efekt. Są one przewiewne więc na pewno się w nich nie spocimy ;)



 

5. TROPIKALNY WZÓR
    Był modny już w tamtym roku, ale jego 5 minut jeszcze się nie skończyło. Jestem w nim osobiście zakochana i mogłabym mieć wszystko co ma na sobie tropikalne liście lub kwiatki :D




6. KORONKA
    Jest świetnym delikatnym dodatkiem, nadaje uroku i dziewczęcości. Najpopularniejsza jest biała, ale czarną również można spotkać. Moim zdaniem wszystkie rzeczy z koronką są cudne, a spodenki skradły moje serce <3





To tyle na dziś. Który z tych trendów najbardziej Wam się podoba? A może macie jakichś innych ulubieńców? Dajcie znać :D

6 komentarzy:

  1. Dla mnie właśnie nr. 1 tego sezonu to definitywnie " piratki" (ja na nie częściej mówię "hiszpani" ) Nadają takiej dziewczęcości przez to je tak lubię :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego są mega uniwersalne i pasują w sumie do wszystkiego ;D

      Usuń
  2. Dla mnie takim MUST HAVE na lato są wspomniane na początku naszywki, które wręcz kocham! Planuję sprezentować sobie jeansową, bardzo grungową kurtkę z właśnie takimi zdobieniami ^^

    Zerkniesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co mi się podoba to tropikalny wzór i koronka :D
    dorota-z.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje gusta, ale tropikalne ubrania porwały mnie bezgranicznie :D

      Usuń