2016/05/25

#O&W Prezenty na Dzień Mamy na ostatnią chwilę




   Cześć! Po długiej przerwie mamy dla Was posta z ciekawymi pomysłami na prezenty LAST MINUTE, które sprawdzą się 26 maja, a wasze mamy na pewno będą zadowolone. Z góry chcemy przeprosić za jakość zdjęć, ale niestety z powodów problemów technicznych zostały one wykonane telefonem :/ Bez przedłużania przejdźmy do najważniejszej części tej notki.


1. Śniadanie do łóżka - na pewno gdy byłyście młode, marzyłyście o tym, żeby codziennie rano budził Was zapach świeżego śniadania. Zapewniam, że nie jedna z Waszych mam chciałaby zbudzić się w pokoju przepełnionym zapachem świeżej kawy - dlatego jest to ciekawa forma prezentu, którą możecie wykonać na ostatnią chwilę. Wystarczy, że przygotujecie ulubione jedzenie waszej mamy i wniesiecie rano do pokoju, dołączając do tego życzenia. 
Idealnie sprawdzą się tu np.: rogaliki, kanapki, omlet, jajecznica, jogurt z owocami lub musli.




2. Pomoc - Jeśli nie macie możliwości lub czasu, na wykonanie wcześniejszych propozycji, możecie zaskoczyć waszą Mamę sprzątając dom i wyręczając ją w obowiązkach domowych, takich jak gotowanie lub mycie naczyń.

  3. Wspólne zdjęcie - każdy ma jakieś zdjęcie ze swoją Mamą. Wystarczy, że w programie graficznym dodacie kilka wesołych dodatków np: okulary, kapelusz, biżuteria a zdjęcie nie będzie nudne. Jedyne co Wam zostało, to wydrukować lub wywołać fotografię i oprawić ją w ramkę.
Jeśli tak jak w moim przypadku, użyjecie antyramy, a zdjęcie będzie zamałe, tło obklejcie taśmą dekoracyjną lub kolorowym papierem.
Przykładowe programy :  pizap.pl, picmonkey.pl


4. Zakupy lub obiad - Dobrym pomysłem będzie również zabranie Mamy do restauracji lub na zakupy. Jeśli nie chcecie wydawać dużo pieniędzy na restaurację, urządźcie piknik w parku lub na polanie w lesie. Gwarantuję, że Mama zapamięta te święto na długo.

To na tyle z dzisiejszych inspiracji. Mamy nadzieję, że z któregoś skorzystacie, a wasze mamy będą zadowolone :)








4 komentarze:

  1. Ja właśnie przygotowałam mamie śniadanko, co prawda nie do łóżka, bo wstała szybciej niż ja ale jednak :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły :D liczy się gest :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń