2016/05/06

#W Whistle while you work it!

Cześć! Wstałam dzisiaj w bardzo dobrym humorze, pomimo że ostatnio prawie nic nie szło po mojej myśli i cały czas byłam zdołowana. Kiedyś usłyszałam bardzo fajny cytat, który zapadł mi w pamięci:
 "Życie jest o wiele łatwiejsze, kiedy przestaniesz się nim tak przejmować"





Jest to jeden z niewielu powiedzeń, który ma sens. Na pewno każdy z Was miał gorsze momenty w życiu, w których po prostu chciał zamknąć się samemu w pokoju lub uciec gdzieś daleko. Moim ulubionym sposobem na te chwile jest ulubiony napój, słuchawki w uszach i oczywiście muzyka. Ale, ale! Nie żadne dołujące smenty, które jeszcze bardziej nas dobiją - najlepsza jest muzyka, dzięki której złe emocje z nas po prostu odpłyną.

 Nie raz mówi się, że 'życie jest za krótkie, żeby się nim przejmować'. Jest w tym na prawdę dużo sensu, pomimo, że brzmi jak oklepany tekst z radia. Jeśli będziemy chodzić po ulicy ze spuszczoną głową, łzami w oczach i na dodatek powtarzając sobie jakie to życie jest złe i beznadziejne tylko dodatkowo się zdołujemy.
"Nieważne że za pierwszym razem nie wyszło, za drugim, trzecim, czwartym się uda!"
Przestańmy myśleć o tym co jest dołujące. Skupmy się na pozytywach, zwolnijmy trochę i rozkoszujmy się chwilą, póki jeszcze ją mamy :D Po co mamy przejmować się jedną lub kilkoma osobami, które sprawiają nam przykrość, skoro jest kilkadzieścia osób, które chcą aby na naszych twarzach pojawił się uśmiech. Mam tu dla was kilka przyjemnych piosenek, które na pewno dodadzą Wam animuszu:



        Katy Tiz -Whistle             Sigala- Easy Love        Jonas Blue - Fast Car      Kelly Clarkson - 
       (While you work it)                                                          ft. Dakota                 Heartbeat Song


         Little Mix - Hair         Megan Nicole-Mascara           Sam Feldt -               Troye Sivian - Youth
           ft. Sean Paul                                                             Been a while



1 komentarz:

  1. I pozytywnie ;D
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak zajrzycie ;

    efeel.wordpress.com

    <<10 sposobów na nudę, ZDROWE SŁODYCZE

    OdpowiedzUsuń