2016/04/27

#W Don't waste your holiday!

Cześć! Nie mam zamiaru zmarnować tegorocznych wakacji i dlatego mam dla was kilka wskazówek i porad, jak zagospodarować czas i nie przetrawić tych cudnych dwóch miesięcy:
Dacie wiarę, że do wakacji zostało już tylko 60 dni?! Mi ten rok szkolny zleciał bardzo szybko. Na te wakacje mam bardzo dużo ambitnych planów, chciałabym, żeby w tym roku udało mi się wreszcie zrealizować wszystkie moje cele, a przede wszystkim

1. Nie marnuj dnia!
Spanie do 13, leżenie bez sensu i odkładanie wszystkiego 'na później' naprawdę w niczym wam nie pomogą, a wręcz przeciwnie! Połowę wakacji spędzicie na nic-nie-robieniu.




2. Miej własny plan!
Ustal wcześniej co musisz/chcesz zrobić podczas tych wolnych miesięcy i powoli wykonuj każdą z tych rzeczy. Nie opanowałeś materiału z lekcji? Zapomniałeś posprzątać w szafie? Chciałeś odwiedzić nowe miasto? Marzyłeś o nowym kolorze ścian? Teraz masz na to czas!

3. Zrób coś dla siebie
Czasem zamiana facebooka na książkę może skutkować wielką poprawą waszego samopoczucia. Zimna lemoniada i zaległa książka na hamaku, balkonie lub nawet parapecie szczególnie przy tak pięknej pogodzie może być lepszym sposobem na relaks niż tygodniowy pobyt w spa.


4. Może praca?
Kilka dodatkowych groszy w kieszeni przyda się raczej każdemu, może więc luźna praca chociażby na kilka tygodni będzie dobrym rozwiązaniem?

5. Eksperymentuj!
Nowy kolor włosów, może zmiana stylu albo buty na obcasie? Wakacje to czas szaleństw, więc pozwól sobie na drobne eksperymenty ;)




Mam nadzieję, że moje rady wam się przydadzą. Dodatkowo mam dla was dwie listy, na których możecie zapisać swoje wakacyjne plany i cele - coś na zasadzie 'to do list' :D

Wersja 1 [niebiesko-złota] klik
Wersja 2 [czarno-różowa] klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz