2016/04/14

#O how to be happy?


   Jak być szczęśliwym? Wydaje mi się, że nie ma uniwersalnej odpowiedzi na to pytanie, aczkolwiek mam dla Was pare swoich rad!



1. Ciesz się z małych rzeczy!
To jedna z istotniejszych dzisiejszych porad. Nie dostrzegamy na codzień małych powodów do szczęścia, ponieważ wydają się nam oczywiste. Dla mnie najlepszym dowodem na to jest to, jak bardzo kocham swoje miekkie łóżko po powrocie z obozu. Na co dzień nie zauważam tego bo jest to dla mnie normalne.





2.Uśmiechaj się!
Niby banalne i każdy o tym wie, ale nikt nie próbuje tego zrobić. Gdy coś Ci nie wyjdzie, zamiast się dołować i złościć - uśmiechnij się. Idąc ulicą zawsze próbuje pobić rekord w tym, ile mijanych osób odwzajemni mój uśmiech :)

3.Rób to co lubisz!
Wiadomo, od nie których czynności nie da się uciec i nie wszystko da sie lubić. Tak czy inaczej, staraj sie robić to co sprawia Ci przyjemnośc. Z odrobiną kreatywności nawet sprzątanie pokoju może okazać się niezłą zabawą.


4.Polub siebie, i innych!
Musisz akceptować samego siebie- to bardzo ważne, ale inni też są ważni. Jeśli będziemy mieli lepszy kontakt z ludźmy , sami będziemy czuć się lepiej.

5. Wrzuć na luz!
Znajdź chwilę dla siebie. Nie traktuj wszystkiego na poważnie. Tańcz i podśpiewywuj sobie ile możesz, mi to zawsze poprawia chumor.

Jak zapewnić sobie miły początek dnia?
Może się to wydawać dziwne, ale stań rano przed lustrem. Uśmiechnij się i zacznij się szczerze śmiać, tak po prostu z samego siebie. Mi zawsze pomaga rano, no chyba że tylko ja patrząc na swoją twarz się śmieje.

No i to tyle. Mam nadzieję, że może coś z tego wyciągniecie. Trzymajcie się!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz